اخبار

معرفی تایر های R/T برند کندا
معرفی تایر های R/T برند کندا

Klever R/T KR601 مشخصات فنی Kenda Klever R/T برای تسخیر زمین های ناهموار بدون قربانی کردن سواری و راحتی یک تایر A/T ساخته شده است. ترکیب دیواره جانبی سه لایه تهدید سه لایه Kenda برای دوام استثنایی و طراحی بهینه آج با ترکیبی برتر در هر شرایط آب و هوایی، Klever R/T را به راه حل مناسب برای دارندگان 4x4 در خاک یا هر محیط خارج از جاده تبدیل می کند. در جاده، این لاستیک علاوه بر ایجاد صدای کم جاده و عملکرد زمستانی قوی به دلیل تراکم بالا، دارای کشش خیس استثنایی است. Klever R/T برای برف آماده است و برای گل میخ های زمستانی سنجاق می شود. بلوک‌های آج دیواره جانبی فوقانی با استایل تهاجمی به محیط‌های معمولاً دشوار گل، شن و ماسه کمک می‌کنند، در حالی که ساخت و ساز سایش طولانی‌مدت و محافظت در برابر آسیب ضربه و سوراخ‌ها را فراهم می‌کند. یک محافظ لبه شدید، ناحیه مهره و لبه را از برخورد نزدیک با موانع دنباله‌دار محافظت می‌کند. کندا عملکرد Klever R/T را با تست های حرفه ای تایید کرده است و با همین لاستیک ها در مسابقات بیابانی و دوره کوتاه آفرود مسابقه خواهد داد. این لاستیک‌های مسابقه همان تایرهایی هستند که مصرف‌کنندگان می‌توانند بخرند، و با شعار Kenda's Podium2Pavement™، عملکرد ثابت شده در مسابقه را در برابر رقبا نشان می‌دهند. کندا علاوه بر حروف سیاه برجسته، اندازه‌های انتخابی را در حروف قرمز برجسته به احترام میراث مسابقه برنده خود ارائه می‌کند. Kenda Klever - طراحی شده برای کسانی که مسیر خود را قطع می کنند. #نمایندگیلاستیککندا #kenda #نمایندگیلاستیکمارشال

بیشتر بخوانید
بازار اشفته لاستیک
بازار اشفته لاستیک

بازار اشفته لاستیک سواری تسمیم های اشتباه تاثییر های منفی

بیشتر بخوانید
تایرسازان مجددا برای افزایش قیمت لاستیک خودرو خیز برداشتند
تایرسازان مجددا برای افزایش قیمت لاستیک خودرو خیز برداشتند

پس از آنکه آبان سال گذشته قیمت‌گذاری تایر آزاد و به انجمن تولیدکنندگان تایر سپرده شد، تولیدکنندگان وعده رفع مشکلات موجود در عرضه تایر را دادند،‌ اما حالا با گذشت چند ماه مردم همچنان برای خرید تایر مورد نیاز خود با مشکل روبرو هستند. طرح عرضه تایر در بورس کالا یکی از راهکارهایی است که این روزها برای رفع مشکل مردم در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
چطور لاستیک مورد نظرمو پیداکنم؟
چطور لاستیک مورد نظرمو پیداکنم؟

چطور لاستیک مورد نظرمو پیداکنم؟چطور لاستیک مورد نظرمو پیداکنم؟چطور لاستیک مورد نظرمو پیداکنم؟چطور لاستیک مورد نظرمو پیداکنم؟چطور لاستیک مورد نظرمو پیداکنم؟

بیشتر بخوانید
چطور سفارش خود را پرداخت کنم؟
چطور سفارش خود را پرداخت کنم؟

چطور سفارش خود را پرداخت کنم. چطور سفارش خود را پرداخت کنم؟ چطور سفارش خود را پرداخت کنم؟ چطور سفارش خود را پرداخت کنم؟

بیشتر بخوانید

تمامی حقوق مادی و معنوی برای کسری تایر محفوظ است و استفاده از مطالب برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : فناوری اطلاعات آیتیسا